måndag 22 augusti 2011

Lära känna.

Vi kanske ska börja presentera oss. oss som i jag. Jag som i Emelie. Här kommer helt opartisk information om mig som inte, absolut inte, ska tas med en nypa salt.

jag är:
lång. modig. periodare. smart. kurvig. artig. realist. röd. grön. mopedist. hypokondriker. drama queen. åsiktsmaskin. seriös. ironisk. ambitiös. rädd. cynisk. humorist. kulturell. ambivalent. kosmopolit. arg. sökande. viktig. lyssnare. verbal. bokmal. datanörd.

jag kan vara:
snäll. din vän. velig. full. ledsen. nykterist. träningsnarkoman. naiv. sjuk. känslig. konstnärlig. ytlig. besserwisser. osäker. kär. bra. normal. osynlig. ryttare. hård. trångsynt. asbra.

jag är inte:
ond.

jag kommer aldrig bli:
moderat. optimist. gift. blondin. size zero. rökare. läkare. nekrofil. snål. självmordsbombare. stureplansprofil. ensam.

FRÅGOR PÅ DET?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar